دارم از تو مینویسم

تنها برای تو مینویسم مهتاب

عاشقانه .. دیدی اخر من را لمس کردی.ولی حیف سنگ قبر من احساس ندارد

دارم از تو مینویسم

b.gifa.gift.gifh.gifa.gifm.gif

  ..

هر وقت دلم ميگرفت درد و دلامو به يكي ميگفتم

حالا دلم از همون يه نفر گرفته

اينو به كي بگم؟؟

   دارم از تو می نویسم
                                             تو که غم داره نگات
                                   اگه دوس داشتی بگو
                                            تا بازم بگم برات
                                  اینقدر میگم تا خسته شم
                                             با عشق تو شکسته شم

 

دارم از عشق خودم مینویسم ولی اون نیست خدا

 



نظرات شما عزیزان:

مهتاب
ساعت17:41---31 ارديبهشت 1393
چطوری اقای خوش تیپ؟؟؟؟؟؟
پاسخ:خوبم گلم


مهتاب
ساعت14:01---22 ارديبهشت 1393
سلام ممنون من خوبم تو چطوری تو هم خوب باش
پاسخ:مرسی گلم


مهتاب
ساعت16:50---19 ارديبهشت 1393
دل ِ كوچكم ، هرگز پشيمان نيست





از زيستن در همسايگي ِ قلب ِ مهربانت...
پاسخ:مرسی گلم
پاسخ:مرسی گلم


مهتاب
ساعت16:47---19 ارديبهشت 1393
سلام چطوری حالت خوبه؟؟
پاسخ:نه خوب نیستم چون تو کنارم نیستی مهتاب


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 7 اسفند 1398برچسب:, ] [ 23:4 ] [ سهیل ] [ ]